Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 19.12.2017, 01:12

Червонополянська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [3]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Протокол № 1 батьківських зборів Червонополянської ЗОШ І-ІІІ ступенів від 31.01.2017 року

                                             Протокол № 1

 батьківських зборів  Червонополянської ЗОШ І-ІІІ ступенів

від 31.01.2017  року

Всього родин  – 59 родин

Присутні :   34    чол. - представники родин учнів школи

Відсутні:     25  чол.

Запрошені : директор, заступники (3), вчителі – предметники (4), класні керівники (9), медсестра.

Всього: 51

Голосували : « за» -  51       « проти» -0 , « утримались» -0

                                  Порядок денний:

  1. Про реалізацію завдань  школи по формуванню успішної особистості.
  2.  Результативність роботи школи у І семестрі 2016/ 2017  навчального року

та завдання  ефективного функціонування закладу  в  ІІ семестрі.

  1. Різне.

І СЛУХАЛИ: Гладарьову Ж.О.- директора школи.

     1.Про реалізацію завдань  школи по  формуванню успішної особистості.

     Світ швидко змінюється. Школа є частиною соціуму, тому має швидко реагувати на зміни, що відбуваються в суспільстві.

Завданням сучасної школи є- збудити, дати виявитися самостійним творчим силам дитини, виховати людину з широким розумінням своїх громадянських обов’язків, з незалежним високорозвиненим розумом, таку людину, яка ніде, ні за яких обставин не загине морально і фізично і приведе в життя свою незалежну думку. Ця людина має бути успішною, а   сучасна школа  має бути школою життєвого успіху.  Розуміння вимог сьогодення  до школи    сформувало професійне  кредо колективу  : « Освіта, яка не вчить успішно жити в сучасному світі, не дає жодної цінності. Кожен з нас приходить з природженою здатністю жити щасливо та успішно. Ми маємо збагатити цю здатність знаннями та навичками, які допомогли б нам ефективно її реалізувати. Р.Кіосані. Колектив школи в своїй роботі керується  основними принципами формування успішної особистості  І. Беха та методом « Сила розуму» Д.Кехо. Пропонуємо й батькам    познайомитись   з деякими  аспектами книги « Сила розуму  для дітей». Більш детально дізнатись про переваги методики Д.Кехо та І. Беха можна в інтернеті.

    Бачення проблеми  освіти сьогодення  педколективом  обговорено на засіданні педради « Освіта по – новому  в грудні 2016 року. Педколектив працює  над виконанням рішення  педради: відстежується  ефективність впровадження сучасних методик навчання та виховання, зроблений  аналіз анкетування старшокласників щодо орієнтованості на життєвий успіх, плануються семінари – практикуми  та майстер – класи досвідчених колег  тощо.

     Порада батькам – не ігнорувати можливості цього методу, бо це – чудовий подарунок не тільки педагогам, а й батькам. Він є безцінним для дітей, тому що дає відчутні переваги в житті. Діти, навчені цим методом, упевнені в собі, краще засвоюють знання, легше знаходять друзів,   рідше  хворіють, є творчими людьми. Саме цього бажаєте ви  своїй дитині, навіть не підозрюючи, що ключ до успіху та щастя  - в мисленні самої дитини. Доки дитина росте, у нас завжди є можливості прищепити високу самооцінку, упевненість в собі   та позитивні  установки, допомогти усвідомити свою унікальність та унікальність самого життя, тому  цінуймо кожну мить життя. Воно неповторне, як ми самі! 

А починати  треба   вже «вчора», бо завтра вже може бути пізно.

2. Результативність роботи школи у І семестрі 2016/ 2017  навчального року та завдання  ефективного функціонування закладу  в  ІІ семестрі.

Педколектив вже 4 рік працює над реалізацією науково – методичної проблеми області « Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі»   та проблемою школи « Підвищення якості освіти через формування ключових компетентностей шляхом інтеграції  традиційних та інноваційних форм роботи для успішної соціалізації особистості»»   ( презентуємо результати роботи   шкільними  справами – стенд)

Аналізуючи  реалізацію   завдань  по формуванню успішної особистості ми маємо результати за І семестр:

- Якість знань учнів початкової школи  ( без учнів 1 класу, які не оцінюються) з базових  дисциплін складає  -  66 % ( з 30 учнів  20 мають навчальні досягнення достатнього та високого рівнів); в основній та старшій школі  - 65% ( з 44учнів 29 мають  високий та достатній рівень);

- Маємо 5 учнів, щ навчаються на високому рівні: 4 з початкової школи ( Чулков І.,Карпова К.,Крючок А., Почвірний В. -3 клас) і 1 основної (Семенов І. – 6 клас) За попередній рік мали -7 .

З метою підвищення рівня навчальних  досягнень за І семестр вже 5 рік в грудні проходить шкільний конкурс - Місячник розумниць та розумників  відповідно до затвердженого Положення. Ознайомтесь з Таблицею рейтингу в номінаціях: 2 – 4 класи, 5 – 7 класи, 8 – 10 класи. Вітаємо учнів, які використали  ще одну  можливість інтелектуального зростання та стали переможцями та призерами. Щиро вдячні батькам за підтримку своєї дитини та розуміння важливості знань для успішної соціалізації особистості. Про результативність роботи ( рейтинг) всіх  учнів в порівнянні з попереднім н. роком можете дізнатись у класних керівників. На жаль,  небагато батьків відвідали школу під час Тижня відкритих дверей, що дуже важливо для кожної дитини.

ЗДНВР Щавінська В.В. Про оцінку успішності класів в порівнянні з минулим навчальним роком,  результативність  участі в інтерактивних міжнародних конкурсах, ефективність роботи шкільного інтелект – кафе « УСПІХ».

Про активну співпрацю батьків в  реалізації  проектів соціальної дії  « Туризм під дахом»,  « Ромашки для Наташки».

Крайнюкова Г.М. – ЗДВР. Про результативність виховних заходів за І семестр, визначення  соціально – активного класу. Участь учнів школи у конкурсі « Учень року» (в номінаціях).

Правовиховна  робота та робота ради профілактики. Аналіз відвідування учнями навчальних занять за І семестр.

Гнатюк В.В. – медсестра. Про результативність організації харчування в шкільній їдальні ( 53 учні) за І семестр   та необхідність, можливості  організації харчування  учнів в шкільній їдальні  в ІІ семестрі. Про відповідальність  батьків за санітарію та гігієну  дітей. Про лист МОНУ про допустиму вагу учнівського ранця.

Кириченко В.П – голова ради школи. Про результати звернень  батьків до органів виконавчої влади з питання забезпечення котлами.

Заслухавши виступи, пропозиції

Загальношкільні  збори вирішили:

1. Всім учасникам навчально – виховного процесу  співпрацювати  в     реалізації   завдань проекту « Школа життєвого  успіху»: виховання людини з широким розумінням громадянських обов’язків, з незалежним високорозвиненим розумом, такої людини, яка ніде, ні за яких обставин не загине морально і фізично і приведе в життя свою незалежну думку.

1. 2. Вивчати переваги методу « Сили розуму для дітей»  Д.Кехо та впроваджувати  метод в школі, родині  для формування засад школи життєвого успіху.

1.2.1. створення оптимальних умов всебічного розвитку, самовдосконалення, самореалізації особистості  учня;

1.2.2.збереження комфортних умов для розвитку творчих здібностей учнів, реалізації їх природних потенцій, прагнення й здатності до зростання;

1.2.3. вихованнянаціональноїсвідомості й патріотизму;

1.2.4. пріоритет інтелектуального розвитку, культури,  загальнолюдських  цінностей як основирозвиткуособистості;

1.2.5.створення  атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя, учня. батьків;

1.2.6. розвиток соціальної та громадянської компетентності дитини:

1.2.7. підвищення рівня правової компетентності учнів, батьків та осіб, що їх замінюють.

 Головні цінності : людина як самоцінність, праця, інтелект, добро, віра, толерантність.

Різнопланова інтелектуальна підготовка особистості, яка сприяє орієнтації в суспільстві, розв’язанню життєвих проблем.

Єдність розвитку, розуму, серця, душі. 

Екологія і культ здоров’я.

1.3. Працювати над реалізацією проекту  « Школа життєвого успіху»  та досягнення мети відповідно до  орієнтирів:

Ø датиучнямчіткепоняття про успіх (учнізорієнтовані на життєвийуспіх);

Ø навчити бачити свої успіхи й радіти їм, пишатися ними ( підвищується рівень активності дітей, розвивається здатність учнів до самокритики, підвищується самооцінка)

Ø довести необхідність самореалізації своїх здібностей ( створити невимушену, доброзичливу атмосферу в учнівському колективі, діти приділяють значну увагу вихованню в собі вольових рис).

 Ø  реалізація педагогом  потреби у творчому самовияві ( відкрите спілкування дітей, педагога та батьків).

Усвідомленаорієнтація на успіхпідтримує школяра й післязакінченнянавчального закладу. Отже, ефектвідроботитривалий, а діяльністьу межах реалізаціїцьогонапрямкуроботидаєможливістьвиховатимолодулюдинузісталоюжиттєвоюпозицією та орієнтацією на життєвийуспіх, тобтоуспішнулюдину в усіхїїпроявах.

 

2. Раді школи: 2.1. Переглянути форми,  методи стимулювання результативності  участі  учнів та вчителів  у Всеукраїнських  предметних  олімпіадах, спартакіадах,  МАН.

2.2.Забезпечувати  рівний  доступ   до якісної освіти  для успішної соціалізації  особистості випускника в сучасному освітньому середовищі;

2.3. Вишукувати можливості підвищення рівня комп’ютеризації навчально – виховного процесу для покращення навчальної, самоосвітньої, комунікативної, соціальної  компетентностей  учнів та вчителів.

2.3.1.Для підвищення  якості освіти,  праці вчителів, подальшого розвитку  творчих здібностей  вчителів та учнів, активно  впроваджувати та відстежувати ефективність інноваційних технологій ( в т. ч. ІКТ)  в практиці роботи.

2.4.Забезпечувати  визначення «Соціально – активної  родини» , « Кращий клас» та      « Учень року»  згідно з критеріями;

2.5.Стимулювати  батьків до співпраці  в   організації позакласної та позашкільної роботи:  організації гуртків за інтересами , фінансової підтримки для участі дітей  у районних,  обласних, Всеукраїнських, міжнародних  інтелектуальних, творчих конкурсах.

2.6.Порушити клопотання перед органами місцевої влади та підприємцями про допомогу у вирішенні питання реконструкції опалювальної системи для забезпечення температурного режиму в приміщеннях школи згідно  з  санітарними  нормами.

2.7.  Продовжувати матеріальну підтримку навчально – виховного процесу доброчинними внесками  ( розмір визначають  батьки на  класних батьківських зборах).

3.Доручити голові  батьківського комітету акумулювання та  використання

коштів   фонду розвитку школи  пропорційно кількості учнів класів.

3.1.  Використання палива,придбаного за кошти батьків, для  підвезення учнів на навчання, олімпіади,  спортивні змагання  тощо.

3.2. Розглянути на засіданні батьківського комітету питання звільнення  багатодітних родин від здачі коштів  до фонду підтримки.

4.  Батькам спільно з  учителями – предметниками,класними керівниками :

4.1 Підтримувати  обдарованих учнів;

4.2. Забезпечувати реалізацію шкільної програми « В кожній дитині є Сонце».

4.4.  Формувати мотивацію   в учнів  отримання  іменної Зірки  випускника відповідно до затвердженого Положення ( зі змінами та доповненнями); 

4.5.  Постійно дбати про психологічний комфорт в сім’ї як запоруки успішності особистості»

4.6. Забезпечувати:

* систематичне відвідування учнями занять, не допускати пропуски без поважних причин;

* зв'язок з медсестрою, класним керівником у випадку хвороби дитини та при відсутності з поважних причин;

* збереження, зміцнення здоров’я учнів: пропаганда здорового способу життя,

 попередження дитячого травматизму, бездоглядності та бродяжництва;

* харчування  дитини за рахунок пільги  ( при  оформленні пакета  документів)   та

за кошти   батьків відповідно рішення селищної ради; 

*здійснення   контролю    за харчуванням   громадською комісією не рідше 1 разу на

   навчальну     чверть;

* якісну організація учнівського  дозвілля;

* виконання  наказу  про заборону куріння, користування мобільними телефонами під час уроків та залишати територію школи без дозволу під час навчально – виховного процесу;

*  суворий контроль з боку  батьків за дотриманням  учнями режиму дня, виконанням домашніх завдань, веденням зошитів та щоденників;

*дотримання  учнями учнівської форми, спортивної форми для уроків фізкультури,  правил особистої гігієни  та санітарії;

* використання  потенціалу  учнів,   джерел інформації  та участь в районній дистанційній школі   « Обдарованість»  для  підвищення інтелектуального  розвитку особистості школяра;

* доступ та контроль за користуванням  учнями  інтернет – ресурсами,  заборона користуватись  сайтами Росії, які є ідеологічною загрозою українському суспільству та сайтами, що несуть загрозу життю та здоров’ю дитини;

*  зацікавленість шкільним життям дитини,  дієвістю  учнівського самоврядування    ( якістю виконання  дитиною громадського доручення), участю  дитини в гуртках,  в  дитячих громадських організаціях.

5. Класним керівникам  разом з учителями – предметниками:

5.1. Ознайомити батьків з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів, контролювати якість знань та не допускати зниження рівня навчальних досягнень учнів;

5.2. Надавати рекомендації ( методичні, психолого – педагогічні )  батькам та особам, що їх замінюють, щодо формування у дитини  внутрішньої мотивації пізнавальної діяльності, забезпечення  адаптації;

5.3. Забезпечувати своєчасне  інформування батьків з  питань навчально – виховного процесу.

6. Головам батьківських комітетів класів:

* аналізувати дотримання  санітарно – гігієнічних норм в організації навчально – виховного процесу у закріплених класах;

* працювати над  поповненням матеріальної бази закріплених кабінетів та класів.

7.ЗДВР Крайнюковій Г.М.  забезпечити:

7.1. Інформування батьків та осіб, що їх замінюють про діяльність  учнівського самоврядування, дитячих  громадських організацій  « Барвінкова країна» ( 1 – 4 класи)  та « Веселкова республіка» ( 5 – 10 класи).

 

Голова                                                                                    Ж.О.Гладарьова

Секретар                                                                                Г.М.Крайнюкова

 

Категорія: Мої статті | Додав: Ivan (09.02.2017)
Переглядів: 101 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2017
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz